Dag 1

Dag 1-Min livshistoria. 
 
Ja, det började med att den 18 januari 1996 föddes jag på Kalamr BB. Min mamma var där med inte min pappa. Han jobbade så Annika fick vara med istället. Vi bodde i samma rum som Marita och hennes son Philip. Så Puhilip och jag blev "vänner" direkt. Vi lekte och hade kul. Sen åkte vi hem till vårat husoch där väntade massa släktingar och vänner till mina föräldrar på oss. Mys. Månaderna gick och under sommaren döptes jag hemme i trädgården med all släkt och vänner. Det var säkert trevlig.
Åren gick och jag hade det super bra hos min familj. Jag började hos en dagmamma som jag älskade lika mycket som min egen mamma. Där träffade jag massa barn som jag blev vän med, mamma har alltid sagt att Erik var den jag var med mest. Vi hittade på bus som till exempel att måla dagmammans mans kontor med tipex. Knas. 
Åren fortsatte gå och jag började förkolan. Träffade ännu fler vänner och hade det allmänt bäst. Skolan gick bra och det var kul. Sen började jag 3:an på ny skola och dom två klasserna från förra skolan slogs ihop. Jag trivdes grymt bra i den klassen. Himla sköna personer där. Även om alla inte stog varandra lika nära så var vi en grym klass tycker jag. Vi åkte på klassresa till Göteborg och gick på Liseberg. Det var en bra helg. 
Sen började jag 7:an då allt började bra och blev sämre med tiden. Men sen blev allt på topp igen. Hela högstadiet var bra sen. Nu har jag som sagt slutat 9:an precis och hoppas på att gymnasiet ska bli lika bra som alla andra skolår. Vilket jag tror med. ♥
Det var väl mitt liv, rätt tråkigt liv om man tänker efter. Men i alla fall. 
Såhär glad är jag för det mesta nu! 
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0