Dagens chilla hemma outfit!

T-shirt: H&M // Shorts: Gina Tricot
 

Idag ser jag ut som en dränkt katt i huvudet. Orkade verkligen inte fixa fluff fluff bara för att vara hemma och fixa med rummet. 
Funderar även på att beställa lite grejs från ELF hittade massa smink jag vill ha nu innan skolan börjar. Måste ju ha ett ljust rosa läppstift, nytt puder, eye liner och lösögonfransar typ :'o Så ska se hur mycket pengar jag har och sen förhoppningsvis beställa därifrån redan idag om nu mamma går med på det :'D Wohoh.
Men nu ska i alla fall jag och pappa tapetsera det sista och sen ska jag fixa och dona lite med rummet och jag hoppas på att kunna få möblera och säta upp alla tavlor och allt med, men det märker vi om jag kan :'D
Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Tova

Älskar tröjan! :D

Svar: Åh, jag med! :D
Fanny

2012-08-02 @ 11:21:42
URL: http://itstartswithariot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0