~Jag ska "ändra" mig~

Hey!
Alltså. Jag måste göra något med migg hår! Jag älskar mittbena och det är sjukt snyggt! Men jag har så kort lugg så det ser knas ut. Jag vill ha längre hår men får inte köpa löshår. Jag vill ha antingen ljustbrunt/blont eller svart hår, men får inte färga något av det. Jag vill ha platt hår, men det är sjukt jobbigt att platta varje dag, men får göra det i alla fall. Mitt hår blir inte ens platt. Ser ut som en dränkt katt när jag inte tuperar mitt hår, men jag ska sluta med det eftersom det aldrig blir bra i alla fall. Jag ska göra mitt bästa för att få ett hår jag är nöjd med. 
Sen är det mitt ansikte. Jag är verkligen inte nöjd över det, det är konstig form och allt på det. Hatar det. Det finns ingenting som gör mitt ansikte bra. Åh. Får panik snart. Men jag ska göra mitt bästa där med för att bli nöjd med mitt ansikte. 
Jag ska därför, från och med i morgon börja om med mitt hår, ansikte och bli massa bättre på att blogga och uppdatera mycket mer än vad jag gör nu. Jag ska "ändra" mig. 
Jag ska blogga mer, fixa mig så JAG blir nöjd, göra roliga saker, OFTA. Ska lägga ut massa roliga inlägg på bloggen och spendera massa tid här. 
Men då vill jag förståss veta vad ni vill läsa om? Blir lättare när jag börja skolan för då kan jag senare göra sminkvideor och så eftersom jag börjar stylist och får en ny dator så jag kan blogga även i skolan. 
Så, vad vill ni läsa om? Mer bilder? Bilder på vad? Kom med massor av idéer och så. Jag vill ju veta vad ni vill läsa om, jag behöver inspiration NU. 
 
Puss :*

Kommentarer
Postat av: erika

ja tror ja ska skaffa löshår, men vill inte ha clips o när man limmar de så sliter de o bränner så :c <3

Svar: Jag vill ha clips från "Rapunzel" men det är så dyrt :c <3
Fanny

2012-08-07 @ 16:35:28
URL: http://eerikasplacee.blogspot.se/
Postat av: Mirjam

Du har jättefint hår och ansikte ju!

Svar: Naw!
Fanny

2012-08-07 @ 16:42:00
URL: http://evit.blogg.se
Postat av: Louise

åh, tack så mycket! du med :D

Svar: Varsågod! Aw tack :D
Fanny

2012-08-07 @ 17:27:51
URL: http://faccckad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0