Kaos morgon!

Hey!
Denna morgonen har varit mer än kaos. Vaknade av att mamma och pappa pratade om något utanför mitt fönster så jag frågade vad det var. Och då sa dom att min kaninbur var helt sönder och det inte var några kaniner i buren. Fik panik och sprang ner och letade. Vi hittade Zelda och fick tag på hennes så hon sitter i buren nu, fast den är lagad. Men vi har fortfarande inte hittat Zonja :'o Pappa tror att det djuret som tog sönder buren även tog med sig henne. Så jag får ut och leta lite efter hennes snart igen. 
Såhär ser min lilla Zonja ut!
Och så ser Zelda ut. 
 
Men på tal om annat så fick jag mitt första geting stick idag :'D "Stolt" haha, nej men jag skulle sätte mig på knä och prata med Zelda och då satt det en geting där och självklart satte jag benet på den och den stack mig! Haha, känner mig stolt av att ha fått mitt första geting stick!
 
Men ska ut och leta kanin nu.
Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tusen tack :D

2012-08-19 @ 11:31:55
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0