Macbook air!

I morgon blir en sån här super snygg dator min! Kommer bli awesome med en ny bättre dator så jag kan blogga vart jag än är eftersom den datorn jag har nu har en batteritid på cirka 2 minuter. 
Men i morgon börjar vi vid 10 vilket är as bra. Får ju sova lite längre och så med :'D Sen slutar vi vid 3. Jag kan slå vad om att vi kommer ha ett jätte dåligt shema och gå hur länge som helst alla dagar. Lydia slutar 20 över 1 på fredagar medans vi slutar vid 5 :'o Så fusk! Men det är la inget jag kan göra åt. Sen börjar vi vid 25 över 8 så vi får ta en jätte tidig buss för att hinna. -.-' Nej men det kommer nog gå bra, kommer nog bli kul på stylist linjen när vi väl kommer igång :'D 
Sen kom jag på att jag kommer kunna blogga på bussen både hem och från skolan nu ju, så outfits och sånt kanske kommer komma upp på väg till skolan om jag får allt att funka, vilket är jätte bra :'D
Men nu ska jag in i duschen. Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0