Mina favorit body lotion!

Hey.
Detta inlägg kommer handla om mina 5 favorit body lotion, kul jag vet!
Musse och Mimmi body butter som kommer från H&M, den luktar typ bär tror jag, den är söt!
Denna är från The Body Shop och luktar passions frukt, den är hur bra som helst!
Denna söta zebra body butter kommer också från H&M och luktar citron gräs(?) Den är söt i alla fall.
Min absoluta favorit! Den kommer från H&M och luktar tuggummi! Och såklart med Hello Kitty på ♥
Denna fick jag i födelsedags present, men tror den kommer från typ  Lindex. Den luktar Cheesecake, luktar massa gott! Vill äta upp den ): 
 
Kanske lite ointressant inlägg, men det är så många som gör det så då ville jag det med :')

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

Svar: Tack!
Fanny

2012-08-13 @ 15:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0