Rekord!

Hey!
Det är typ rekord att jag vaknade och gick upp innan klockan 11 idag. Ställde ju klockan på 09.30 och sen låg jag i sängen en kvart kanske och smsade lite sen gick jag upp och fixade mig. As nice ju! Och såhär ser jag ut idag:
Jacka: Mammas gammla, men kommer från H&M // Tjockiströja: H&M // Linne; H&M // Jeans: H&M // Skor: Skopunkten

Såhär ser även min nya jacka ut. Jag älskar den, as skön är den! 
Så idag har jag inplanerat att städa upp mitt rum, allt blev så stökigt efter tapetseringen. Måste göra det för att få gå på Rix Fm i morgon med dom bästa! Sen ikväll ska mamma och jag hämta ut mitt paket från H&M. Efterlängtat! Sen måste jag ju självklart äta med. Viktigaste på hela dagen. Sen ska jag såklart blogga med. Det har jag ju bestämt. Att jag ska bli himla aktiv med bloggen igen. Så idag kommer jag dra igång en frågestund för det var så länge sen, och lite så. Men nu är jag jätte hungrig, så ska äta.
Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0