Satkärring!

Hey!
Först ville jag bara säga förlåt för inte så snäll rubrik. Men ja, är lite smått arg och sur på en person nu! Man säger inte så som du sa, inte om någon. Jag är okej med att du kallar mig dom sakerna och skriker på mig, men jag avskyr när du säger så om farmor, hon har det jobbigt redan som det är nu och du gör det inte bättre! Satkärring!
 
Men i alla fall. Idag kom Melinda hit runt 10 tiden och då har vi sett film, fotat och så sminkade jag henne lite. Sen åkte jag till farmor och skulle städa men det orkade vi inte så vi satt ut och löste korsord och år hallon och godis. Trevligt värre om man bortser från hennes granne. Så nu får ni några bilder från dagen.
 
 
 
 
 
 
Dock hatar jag bilderna på mig, men Melinda är fin :'D
Nu ska jag i alla fall se film och fixaa lite på rummet :')
Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Nora

Puss på dig själv gullis! Du är så himla FIN! :D

Svar: Aw men gud, tack! :D
Fanny

2012-08-03 @ 20:44:02
URL: http://www.noraslifeee.blogg.se
Postat av: Berit von hej

Fina bilder :D Och jag tycker du är grymt bra bloggare :D

Svar: Åh tack :D Nu blev jag glad :D
Fanny

2012-08-03 @ 23:06:49
URL: http://onestop.blogg.se
Postat av: Sofiaa

Åh den andra bilden på Melindis ju jättefin :D
Och du med Fannybunny :3

Svar: Tycer hon var super fin på båda bilderna ju :D Hihi, inte alls, men du är Sofia :3
Fanny

2012-08-04 @ 16:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0