Sorry!

Hey.
Förslåt för den sämsta uppdateringen idag. Men har ju som sagt varit i skolan och haft det bra och så. Sen när jag kom hem så gick jag en sttund till Lydia sen hem och äta sen fixa hos hästarna. Så har inte hunnit, men jag LOVAR att det kommer bli bättre från och med i morgon då jag får min nya dator :') Kommer bli awesome! Men ni får en bild på vad jag hade på mig idag i alla fall.
Tröja: BikBok // Jeans: H&M // Skor: Skopunkten

För övrigt idag i skolan hade vi lära känna övningar, uppdrags saker så vi fick springa runt som små galningar där inne i stan och så. Mend et var la kul, hoppas på en bättre dag i morgon och att jag lär känna flera i klassen... Känner just nu bara Mathilda och har inte heller pratat med så många, får ändra på att :/
Men på tal om annat så ska jag måla naglarna nu så det inte finns något avskrap dom, så skriver nog mer sen. Puss :*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gooosh, vad fint hår du har!! D:

Svar: Åh, tack! D:
Fanny

2012-08-23 @ 18:04:21
URL: http://fashionbyjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0