Bra dag i Kalmar!

Hej! :3
Hemma igen efter en bra dag i Kalmar. Först köpa nyårs kldäer med mamma, sen in till stan och möta Ebba och äta lite glass, och bara går runt och prata. Sen kom Samme och Danne så vi gick till bowling grejset så dom bokade bowling, sen till doken och äta, sen upp till bowlingen igen och satt där ett bra tag och bara chillade. Sen åkte jag hem och snart kommer kanske Melinda hit med, himla bra dag! :3
Vi har fina fötter/skor jag, Ebba och Danne. 
Fick sitta och trängas i den där soffan ett tag och folk tittade himla konstigt på oss, men fett sött :3
 
 
Tyckte att mitt linne va fett sött så vart bara tvungen att köpa det! 
Det kommer från BikBok och kostade 99 kronor! :3 
Hade tänkt ha det på nyår som firas med Ebba, Lovisa, Ellie, Marcus, kanske Samme, David och någon mer! Känns som det kommer bli en bra nyår trots allt! c:
 
Men nu ska jag fixa lite, pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej fin blogg! Kolla gärna våran nattstad.se/sisterss :)

Svar: Åh tack! Klart jag ska kolla eran med! :)
Fanny

2012-12-29 @ 18:48:07
URL: http://nattstad.se/sisterss
Postat av: Anna

Riktigt fint linne! (:

Svar: Åh tack! :)
Fanny

2012-12-31 @ 17:33:40
URL: http://annasuniversum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0