Dagens outfit!

Hej!
Sov alldeles för länge idag! Ska börja stalla klockn på 10 ås jag kommer upp i tid liksom. Så idag har jag bara sovit, ätit och snckar skype med Danne och Dennis. Sen ska jag fixa ihop en ny design och header och färga håret lite till, både min utväxt och det jag färgade igår så det inte är lika orange som nu. Hoppas på dett bra resultat helt nekelt :)
Men idag får ni en dagens outfit bild! :3
Linne: H&M // Jacka: H&M // Byxor: H&M
Bilden blev rätt mörk så man ser inte det jag färgade i alla fall, men på min nya header kommer man se det bättre :3
Föresten så är nästan all snö borta nu och jag som ville ha snö på nyår.. Men ja, det blir nog en bra nyår i alla fall med fina vänner på Öland hos fin vän! Kommer bli himla bra det där. 
 
Men nu ska jag börja fixa bloggen lite med ny design och header och allt!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0