Dagens outfit och förlåt!

Hej vänner! 
Först ville jag bara säga förlåt för jag inte bloggade så mycket igår. Men först var det skola, sen gick Melinda och jag in till stan och köpte julklappar, sen åkte jag hem och fixade lite här hemma, skrev ut bilder och såg film. Mådde heller inget vidare bra igår, men idag mår jag mycket bättre och då hoppas jag på att denna dagen kommer bli bättre än den igår.. 
Idag är det i alla fall skola som vanligt. Sen efter det ska Melinda och jag in till stan igen och då ska jag köpa en klänning eller linne till julafton. Hittade faktiskt en klänning som jag vill ha en himla massa, så nu måste den bara passa på mig också, annars blir jag ledsen. Sen ska jag hem då och läsa lite i någon bok och sen plugga massa matte som ska vara klar i morgon. Inte okej. 
Men här är dagens outfit i alla fall. 
Linne: BikBok // Byxor: H&M
 
 
På tal om något helt annat nu. Det har snöat himla massa inatt liksom, hur mycket som helst och det snöar nu med, kommer komma massa mer snö. Awesome. Men jag gillar inte att det är kallt :( 
 
Men nu ska jag packa min skolväska full med saker och sen bege mig till skolan.
Puss :*
 
Idag skulle min kusin Tommy fyllt år, och jag saknar honom mer än någonsin nu! <3

Kommentarer
Postat av: Chris

Gud, vad fin du är. :')

Svar: Aw tack! :') Det är verkligen du med! :')
Fanny

2012-12-11 @ 07:20:22
URL: http://denklyftiga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0