Dan före dopparedan!

Hej!
Idag är det äntligen dagen för julafton och jag har ingen julkänsla alls. Och jag är sjukt trött eftersom jag satt upp på skype igår till 5 med Dennis och innan det med Ebba, Danne, Samma, Victor och Dennis, och sen vaknade jag nu, så är fett trött. Men nu snart ska mamma och jag åka och köpa julklapp till Billy sen hem och laga lite mat tills i morgon och sen typ se film, duscha och bara at det allmänt lugnt. Chill!
Igår hade jag som sagt en himla kul kväll..
Kör på "Gilla allt man kan gilla" med Patric och så med..
Och vi är seriösa såhär på kvällen och snackar om rumpor, ojaoja! Tur att det var kväll och jag var flummig! :(
Jag har världens finaste bakgrundsbild med :3
Där var vi nog bara upp i 8 timmar och det blev många fler...
Och såhär knasig ser jag ut idag, med mössa som räddade min dåliga hårdag. Awesome!
 
Men nu ska i alla fall jag ner och äta, sen köpa julklapp och lite, blogagr mer sen.
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fin blogg och humor det har du också!

Svar: Aw tack! Humor är bra :3
Fanny

2012-12-23 @ 13:11:10
URL: http://darneoamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0