Gott nytt år och allt det där.

Hej vänner!
Idag är det ju nyår och jag skulle vart på Öland med mina flickor, men är som sagt fortfarande sjuk. Så blir att sitta hemma och spela tråkig bingo lotto med familjen istället. Tråkig eftersom jag vart så sjukt taggad på att träffa flickorna och allt men nejnej. Skulle självklart vara suk då. Det känns inte bra. Hoppas jag inte smittade Ebba, Danne eller Samme eftersom jag va med dom i lördags då jag blev sjuk D: Det hoppas jag inte i alla fall. 
Men nu när jag är sjuk också, så finns det heller inte så mycket att blogga om. Har ingen inspiration eller idéer till vad jag ska kunna blogga om. 
Men i morgon är det ju ett nytt år, och då ska jag ta tag i bloggande igen, börja om på nytt både här på bloggen och i verkliga livet, allt ska bli bättre. Ska börja om med ett bra liv och göra roliga saker så hela bloggen blir roligare och blogga om roligare saker. Vet att jag har sagt detta typ tusen gånger, men nu är det nytt år och allt och då passar det ju rätt bra med en nystart både på bloggen och IRL liksom :3
Min kisse katt är söt :3 
 
Men nu ska jag försöka ta mig till duschen och duscha lite. Så ska komma på något att blogga om sen.
Puss och kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0