Lista sakisak som utfyllnad nu!

1. är du singel? Oja

2. Är du lycklig? Självklart!

3. Är du uttråkad? Nejdå, mer trött och rastlös. 

4. Är du ledsen? Nejdå. 
5. Är du italienare? Nej, men min faster trodde jag var det!
6. Är du gravid? Nehdu!
7. Är du full? Nerå!
8. Är du en cooling? Såklart!
9. Är du från Irland? Nej.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Har aldrig varit det. 

skit

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jajemen. 
2. Har du nånsin blivit sårad? Hehe, ja!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Oja, varje natt om samma kille. 
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja.. Nu tillexempel..
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej. 
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det vet jag ju inte eftersom den i så fall skulle vart hemlig.. 
7. Är du kär? Oja!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Såklart!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon 
3. Katt eller hund? Katt. 
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner!
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantiskt hemmakväll med xbox och film!
8. Pengar eller lycka? Lycka 
9. Dag eller natt? Dag, fast natt, fast dag. Jag vet inte. 
10. MSN eller mobil? Mobil

10 ”Har du nånsin?”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej.
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja..
4. Hoppat Bungee Jump?  Nej. 
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja.. 
6. Ätit en hel tårta
Äter inte tårta, eller kanske lite. 

7. Gjort bort dig offentligt? Ja.. 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nejdu!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Mina kaniner och mina kissekatter!
10. Velat försvinna? Oja. 

skit

Vad såg du på tv sist? Julkalendern :D
Vems blogg läste du sist? Keelas! 
Vad åt du sist? Hamburgare!
Vem pratade du med sist? Samme och Amanda.
Vem ringde du sist? Ebba. 
Vem messade du sist? Amanda.
Vad läste du sist ”bok”?  Jag vill bara att du gillar mig!
Vem pussade du sist? Min kissekatt!
Vem kramde du sist? Amanda. 

Vem bjöd du sist på något? Lovisa och Emil, bjöd dom på en banankola :D
Vad köpte du sist? Godis i massor!

 

Egobildfrån länge sen! 

Idag har jag inte kunnat blogga så mycket för jag har ju som sagt vart hos Amanda hela dagen och spelat xbox, bakat totalt failad kladdkaka som smakade fan, sett film, varit ute och gått, snackat skype, lagat hamburagre och så. Så har inte hunnit. Och snart ska vi ut och gå igen, så himla skönt att ha någon man riktigt kan prata om allt med, käns så himla bra. Gick en lång rund förut och prata om massa saker, bra saker som jag bara kan säga till henne. Känns grymt bra! Så vi ska ut och prata mer snart när hon duschat klart!

 

Så bloggar kanske mer sen, pusspuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0