Min bäste vän!

Tänte skriva om min bäste nu! Har gjort det förut, men ändå! Hon vet inte om detta inlägg!
 
Hon heter Amanda Olsson och jag har känt henne sen vi småttingar! Hon är underbar, snäll, världens bästa. En sån där riktig snygging är hon med! Med henne kan jag vara mig själv med, kan prata om allt med henne, hon lyssnar verkligen och hon berättar allt för mig! Hon finns alltid där och stöttar och hjälper mig. Hon tror på mig. Jag litar på henne till 100000 procent. Vi har så himla många galna, roliga, awesome minnen tillsammans så det går inte ens att beskriva. Är så sjukt glad att ha henne i mitt liv, ångrar verkligen inte att vi blev vänner, det är bland det bästa i mit liv! 
Så sjukt snygg hon är min underbara vän!
 
Men ville mest säg att jag älskar henne en himla massa! <3
Puss från din vän Fanny! :* 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Awwie! Du är så sjukt fin min vän! Du är bland det bästa jag har. Jag litar på dig till 10000 procent och jag kommer alltid finnas här för dig.

När jag skriver detta så ligger du på min soffa och sover. Såhääääääär söt är du. :')

kom ihåg att du är bäst och att alla borde ha en vän som dig finis! :* <3

Svar: Naw! Du är underbar hörrödu! :*Hehe, förlåt för jag somna (a

Alla borde ha en vän som dig! :* <3
Fanny

2012-12-09 @ 03:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0