Nagelmålning pågår!

Hej vänner!
Har kommit hem från skolan för ett tag sen nu och nu har jag också äntligen jullov! Fett awesome! :D Julafton, nyår, lov och massa äventyr väntas! Julafton med mamma, pappa, Billy, farmor och Gun. Nyår med Lovisa, Ebba, Ellie och Linnea. Tror jag. Sen ett helt jullov fyllt med massa roliga saker, typ åka tåg :3
Men nu är i alla fall jag hemme och har bäddat ner mig i sängen för att se film och sen sova. Målar naglarna nu med :3
Random bild som är tagen för ett tag sen. 
Men nu ska jag se film och måla naglarna.
Bloggandet kommer bli bättre efter jul då jag ahr mer att blogga om, just nu finns det inte så mycket..
 
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0