Näst sista dagen!

Hej vänner!
Idag är det näst sista dagen i skolan och sista dagen med vanliga lektioner. Fett nice! Och slutar ju vid 11 med, ännu bättre. Så idag blir det först skola och sen ska jag hem och städa mitt rum och fixa lite, sen se film och sova en himla massa! Och i morogn börjar jag 09.45 och slutar 12.30, as nice! Fast då har vi bara roliga saker så som mentorstid, äta gröt, se musikeleverna i min klass spela upp och sen ska bild tvåorna ha en "julfest" för oss, sött! Så hel tokej chill dag! 
Men det är ju ändå rätt mycket att göra nu innan jul, så hinner ändå inte bloga lika mycket som jag vill, men det kommer! :)
Linna: H&M // Jeans: H&M
Whoop mot skolan och vidare!
 
Men jag bloggar mer sen för nu nåste jag gå. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0