Planer 2013!

Hej vänner!
Nu har jag massa planer på G, med Melinda! Feta planer alltså! Ska bara se till att vi har pengar så vi kan genomföra allt med. Vår närmaste plan händer redan på lovet! As nice! Eller förhoppningsvis händer det! Detta året sa benneme bli ett år då jag ska göra så sjukt mycket saker, ta vara på tiden med mina vänner och göra roliga saker med dom, ska inte glömma bort en enda vän och ska göra speciella saker själv med alla! Det är ett av mina nyårslöften, att göra olika saker med alla vänner, kommer bli fattig och komemr få jobba mycket för att få ihop pengar, men kommer vara så sjukt värt allt slit med att f ihop pengar så det kommer bli awesome! Känns redan bra och jag är taggad på detta nu! Inget kan hindra mig nu! 
Nej men detta är bara en liten text om mitt 2013, så jag hoppas att allt blir som planerat så kommer ni få mycket mer att läsa om i bloggen, ska ut på äventyr och resor mycket oftare nästa år än jag någonsin gjort! 
Ska göra detta året till det bästa! Och inte tala om sommaren, hur mycket Amanda och jag ha inplanerat asså, så sjukt mycket och det kommer bli så kul! Dreamhack, Gotland, Göteborg, Danmark, festivaler, tälta och massa mer! Melinda och jag har kommit fram till Kisa än så länge och det händer nog förhoppingsvis snart! Tagga! Vill ju ha massa att skriva om på bloggen så det blir roligare att läsa och det blir det ju om jag gör mer saker än att bara sitta hemma och uggla! Så detta året ska bli ett kanon år hoppas jag på! Njuta av singel livet som aldrig förr, göra allt jag vill! Punkt! Inget kan stoppa oss nu typ! Och allt ska självklart fotas med! :D
Whoop Whoop!
Älsakr bilden så mycket att den åker upp igen! Och jag har välrdens bästa vän! :*<3
Kaniner :3
Vi är alla taggade till ett toppenår! :D
 
Där ser ni lite planer på mitt 2013, så ska jag bara se till att genoföra allt med!
 
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0