Random!

1. Vad heter du? -Fanny Sjöstrand Svensson

2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? - Typ, Natacha!
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Ja, Anna. 
4. Vilket stjärntecken är du? - Stenbock. 
5. Vilken årgång är du? 
6. Vart bor du? - Fucking Ålem..
7. Bott utomlands? - Nej! ):
8. Flyttat antal gånger? - 1 gång och då var det över till ett hus på andra sidan gatan..

9. Vart skulle du vilja bo? - Thailand!

10. Vilken skolklass? - ES12A, världens bästa kläass! :D
11. Vad vill du bli när du blir äldre? - Fotograf!

UTSEENDE
1. Hur lång är du? - 
Typ 173.. 

2. Har du några piercingar/tatueringar? - Bara öronen och sen en tatuering på skuldran. 

3. Hårfärg? - Brun
4. Ögonfärg? - Blå kanske. 
5. Mest nöjd med? Oj, benen kanske? :s 
6. Minst nöjd med? - Läpparna och näsan! :s
7. Glasögon? - Linser nu. 

FAVORITER
1. Filmer? - 
Söta Disney!

2. Låtar? - Massa olika!

3. Årstider? - Vinter
4. Mat/dryck? -
Thai silk och cola!

5. Djur?: - HUMLA <3

6. Färg? - ROSA <3

7. Parfym? - Vanlij <3

8. Tv-program? - Vänner, Glee, Simpson, Awkward.

9. Ämne i skolan? Foto! <3

10. Sysselsättning? Hästarna, vänenr, fota, blogga osv. 
1. Vad använder du just nu för jacka? Någon H&M jacka..
2. Vad använder du just nu för skor? Kängor och converse <3

3. Favoritfärg på kläder? Svart, vit, ljusa färger.

4. Favoritmaterial på kläder? - Jag vet inte :s

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massa olika :D

6. Favoritaffärer? H&M, Gina Tricot, BikBok, Carlings

7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Hehe, ganska mycket :s

8. Favoritmärke?

 

BLANDAT
1. vad heter din morfar?
Nils

2. Var har du i din:
a) jackficka just nu? - 
Pengar, mobil, busskort, läppsyl. 

b) skolväska just nu? - Dator, mobilladdare, hårspray, smink, hörlurar, penna, halstabletter, plånbok

c) handväska eller liknande just nu? - Samma som i skolväskan. 
3. Vad är du beroende av? - Cola, banankola, varm choklad, humlor.

4. Vilket land kommer du i från? - Sverige. 

5. Vilken sorts lypsyl använder du? Olika.
6. Vad tror du på? - Inget

7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? - Antagligen kristenomen. 

8. Vad köpte du senast? - Choklad och en tidning. 
9. Har du nåt husdjur? - Jajemen
10. Vad bor du i? - Hus

GREJER
Plånbok: - Rosa från någon affär.
Tandborste: - Rosa med cupcakes! <3<3

Smycken: - massor

Solglasögon: - Vetifan.

Underkläder: - Olika. 

Nagellack: - Inget

Höger- eller vänsterhänt: - Höger

Humör just nu: - Glad, glad, glad!
Favoritgodis: - Bläckfiskar!
Är det nåt du absolut inte äter: - Pasta, potatis och ris. 
Kläder just nu: - Leggings, byxor, linne, tjockis tröja och underkläder!
Musik just nu: - Mimikry - En flicka som är stark men ny bytte det till Kartellen - Mina områden. 
Vad sa du senast: - Jajja. 

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: - Nutiden!

Sommarplaner: - Festivaler, dreamhack, åka tåg, Gotland, Göteborg, Danmark, sommajobba, bada, sola, och självklart ska allt detta vara tillsammans medmina vänner! :D

Fisk eller badkruka: - Badkruka eftersom jag är typ rädd för vatten. Men börjar bli bättre nu!

Saft eller alkohol: - Saft! Hahah, men ja, saft. 

Hur många kuddar sover du med: - 8. 
Favoritväder: - SNÖ :D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: - Mobilen, en vän och MAT!
Morgon- eller nattmänniska: - Beror på.. 
Sparare eller slösare: - Slösare! Men mitt nyårslöfte är att spara!

Bästa film: - Finns så många olika :D

Tror på liv på andra planeter: - Nej.

Har du några homosexuella vänner: - Det vet jag inte :s 

Tror du på mirakel: - Nja. 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: - Ja. 
Ser du dig själv som tolerant mot andra: - Som en vadå?
Ser du på kärleken som ett misstag: - Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ingen aning. 
Bio eller promenad: - Båda. 

Är du kittlig: -Ja som fan, eller vad säger ni Ebba, Emma och Lovisa? ;D

Snarkar du? - Kan väl inte jag vet? :o

Stjärntecken? - Stenbock. 
Rädd för insekter? JAAAAA

Äckligaste insekten: -Spindlar!

Största svaghet: - Hatar hela mig och min kropp. Annars att bli kittlad :s
Det här är jag bra på: - Att vara glad kanske? :D
Bästa bok? - Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan i morogn, typ enda jag läst :s

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? - Styrka eftersom jag är så svag nu.. 

Vad vill du jobba som? - Fotograf :D

Chips, morötter eller godis? - Godis och chips. 
Pizza eller hamburgare? - Fiskburgare från donken eller max :3
Skriver du dagbok? - Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? - Jag har hål i äronen och sen tatuerade svalor på skuldran, men ska helt klart tatuera 2 till svalor på samma ställe, en rosett i nacken, text på handleden och kanske något på benet :3
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) - Stökigt :s
Gungar du på stolen? - Ibland. 
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? - Onej, är så höjdrädd.. 
Vilken hand håller du gaffeln i ? - Höger tror jag. 
Är du rädd för blod? - Nja, det beror på. 
Saltar du på maten? - Nej, har alltid socker! 
Gillar du att sjunga? - NEJ, eller jo i min ensamhet :3
Anser du att du är stark? - Oja, stark som fan! Fast nu är det nog så att jag är typ svagast i min klass.. 
Brukar du sola? - Nej, helt ondöigt eftersom jag aldrig blir solbränd utan är lika vit hela tiden.. 
Vad gör du om du får hicka? - Hickar? :D
Röker du? - Nej. 
Snusar du? - Nej!
Använder du knark? - Nej.
Kaffe, te eller inget? - Inget

Har du en besatthet? - En vad? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0