Sjuk som jag är..

Hej vänner!
Känner mig fortfarande sjiuk och seg som igår, ont i halsen, huvudet och nacken och sen järnbrist på det. Låter som att detta kommer bli en spännande dag i skolan. Vi får väl sen. 
Tröja: Gina Tricot // Byxor: H&M
 
Idag har jag flätor för jag inte har orkat fixa mitt hår! Men dom åker väl snart ut. Känner att jag inte ens orkar gå från sängen till duschen. Men duschade på morgonen innan skolan idag och det var första gångena någonsin. Ska liksom försöka sluta använda plattång nu för tiden, få se hur et går :3
 
En vecka kvar till julafton nu då. Längtar massa och i år kommre bara Billy, farmor och Gun hit, lugn jul alltså. 
Men nu ska jag borsta tänderna och sen åka till bussen, pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0