Toffs och så!

Hej vänner!
Orkar inte ta outfit bild idag, ser inte bra ut och har toffs eftersom vi ska till simhallen och bada med klassen nu första lektionen. Så orkar inte ta outfit bild nu, kanske när jag kommer hem då jag har fixat till mig lite, vi får se. Menar det att det inte har varit någon outfit bild på länge nu, men har haft värsta dåliga veckan denna vecka, menmen. 
Idag ska jag som sagt första åka till simhallen och försöka ta mig igenom ett simpass. Sen amssa lektioner och sen hem. 
Igår föresten, va jag ju och shopapde. Fick med mig en julklapp, en mössa, ett linne och örhängen, dom får ni cokså se sen. Hittar inte min systemkamera här hemma helle, men tror den är i hallen typ. Får leta efter den sen!
Whoop whoop, osminkad och toffsig Fanny redo för simma. Men nej, jag är inte redo, jag hatar vatten och har vattenfobi. Nu vet ni det. 
 
Men jag bloggar mer sen, pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0