Dag 3,4,5 !

Här kommer de dagarna jag har missat !
Dag 3 ~ En rolig kväll.

Jao, finns många rolig kvällar ju D: Kan inte bestämma mig så tar två.
En kväll va när jag va hos Frida med Lydia och Melinda, de var verkligen jätte kul. Vi åka pizza så filmen Valentines Day, åt massa godis och hade allmänt kul bara :) Massa kärlek till den kvällen ♥
Och den andra kvällen får bli när vi åt massa läskig kräfor på Gotland med Mathilda, mamma, pappa, Gun, Björn, Dennis, Sven och Yvonne. Det var asum, jätte mysigt. Dock kan jag inte äta kräftor för dom har ögon och det gillade ju självklart inte gun :) Men de va as kul, sen så cyklade jag och Mathilda ut en stund och kom till något random ställe mitt ute i skogen, men kul var det i alla fall :D
Dag 4 ~ Det stör mig.

Ja, det finna mycket saker som jag stör mig på så här kommer det.
♦ Jag stör mig väldigt mycket på alla bussar imon KLT. Dom bara åker ifrån mig hela tiden, och det är då aldrig mitt    fel.
♦ Stör mig också på all snö !
♦ När saker man har beställt dröjer jätte länge innan det kommer.
Eller jag kanske inte störde mig på så mycket saker i alla fall !
Dag 5 ~ En nytagen bild på mig och 10 fakta.


Uppochner och allt, men sak samma !

1: Jag älskar sommaren och hatar vintern typ.
2: Jag älskar att shoppa, och gör det ofta.
3: Jag hatar sångare som, Jsutin Bieder, Ulrik Munther, Eric Saade och alla sånna !
4: Gillar däremot Mitchell och Clinton Cave ♥
5: Jag ska se melodifestival och inte "hejja" på Ulrik !
6: Jag ångrar lite nu att jag gjorde denna 30 dagars utmanings saken !
7: Jag hatar typ mitt utseende, men skit samma !
8: Jag vill sova nu, så jag orkar upp i morgon.
9: Jag köpte finfina tapeter idag :D
10: Jag är närstan alltid hungrig !
Men nu ska jag ner och äta glass så skriver kanske mer idag eller så blir det i morgon :)
Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Iza

Söt du är :)<3

2012-02-12 @ 17:16:33
URL: http://mixxad.devote.se
Postat av: Melinda <3

:o

2012-02-15 @ 17:04:05
Postat av: mathilda :)

Åh, tycker om din blogg!

2012-02-16 @ 16:50:34
URL: http://mathildafredlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0