dag 2 !

Dag 2 ~ Mina morgon rutiner.

Ja, har inte några speciella morgon rutiner som är särskillt speciella. Men börjar med att första klockan ringer vid 10 över sex, sen komemr mamma in och kollar så jag är vaken, sen ringer andra klockan vid kvart över sex, sen ringer sista klockan vid 20 över sex. Sen går jag in på toan uppe och sätter i mina linser. sen går jag ner till toan där och sminkar mig, fixar håret och klä på mig. När jag är klar där är klockan runt 5 i sju och då tar jag kosrt på dagens outfit, sen dricker oBoy, sen borstar tänderna. När det med är kalrt är klockan 10 över sju och då kör pappa mig till hästen och sen vidare mot Lydia och bussen. Då är klockan cirka 20 över sju. Så sen vid kvart i åtta kommer bussen och tar oss vidare mot skolan.
Ja så ser min morgon ut varje dag :)

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha okej :)

Fin blogg :)

2012-02-08 @ 18:58:13
URL: http://createdbyalice.blogg.se/
Postat av: Millan

fin blogg <3

2012-02-08 @ 20:11:44
URL: http://hoppgudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0