Fanny-Dagen xD

Shosho !
Sitter hemma i sängen just nu och ska snart till hästarna och sen vidare till Farmor. Vi fick sluta vid kvart i 11 idag eftersom vi hade Nationella, fast de va ju inte menat så ;) Så mamma hämta mig och körde mig hem och då hade jag ingen lust att blogga för jag åt och sen somnade framför Tv:n :) Annars har dagen varit bra och jag fick inte skriva om isbjörnar på uppsats saken ): Men skrev om Vippis istället och målade isbjörnar och valar :) Tror det gick rätt så bra.
Men nu dagens outfit !
Tröja: New Yoker
Jeans: H&M
Linne: H&M
Kkofta: H&M
Fick för mig helt random att baka kladdkaka, och så blev den :)
Men skriver mer sen, ska till hästarna nu :D
Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du det var faktiskt VI som bakade kladdkakan inte bara du :(. Du nämnde inte ens mig... Haha jag förstår ju varför, jag hjälpte ju inte precis till så mycket ;)

2012-02-10 @ 19:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0