Förlåt !

Shosho :)
Förlåt för världens dåligaste uppdatering idag och igår kväll. Det var då så att Mathilda har sovit här och vi har sett massa filmer och ätit massa godia och popcorn så jag ahr inte hunnit det. Men nu när hon har åkt hem och jag är ensam kvar så kan jag uppdatera lite mer :) Så idag har jag varit med Mathilda och ridit lite på hästarna, och det gick awesome :) Sen har jag inte hunnit med så mycket mer. Igår såg vi på Paro(någonting) activity 3 (stavning) och den var awesome rolig tycker jag faktiskt :) Bara Mathilda som är en mes (a Aja sen såg vi Kung Fu Panda 2 och litelite på Lejonkungen ♥ Aa, så nu har jag ingeta tt gör så blir att måla klart min bild och sen se en filmis till kanske "På andra sidan häcken" Åhh, vad jag älskar teckande och animerade filmer, speciellt Disney ♥
Juste, jag tycker synd om lilla kissekatt Bell, eftersom hon har ett stort sår på magen D: Ska nog in med henne till vetrinären i morgon...
Ne, men kom just på att jag ska avslute veckans blogg idag och det får bli i väderpausen i Wallender filmen :) Så anmäl er fortfarande, bara klicka på fliken veckans blogg så anmäl er där :D
Hejdå, ska måla nu så jag lovara tt skriva mer sen :D

Kommentarer
Postat av: Ebbaxx♥

Jag gillar din blogg:)

Jag tänker klicka där nere för jag vill ha enrgidryck! :D

2012-02-26 @ 19:10:54
URL: http://ebbsipebbsi.blogg.se/
Postat av: Ewe

Det gör jag med:) ^^

2012-02-26 @ 19:46:16
URL: http://vovelina.webblogg.se/?tmp=11153015
Postat av: Kibi

Jag tycker du bloggar jättebra C:

2012-02-26 @ 20:40:47
URL: http://deppysdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0