Frågestund avslutad !

Shosho :)
Här kommer alla svar på frågestunden :)
Från: Julia
Vad har du för telefon ?

Svar: Jag har en HTC Wildfire S
Från: Nickie
När fyller du år ? :)

Svar: Fyller år den 18 Januari :)
Från: Hinda-En blogg två tjejer
Favorit mat ?

Svar: Pizza eller sallad från Mc Donalds. Kan inte bestämma mig !
Från: Hinda-en blogg två tjejer
Fem länder du vill åka till nu.

Svar: Vill åka till Thailand, Japan, New York, Tyskland och Sälen. Är sälen ett land föresten ? Sak samma !
Från: Melina
Vad fick dig att börja blogga ?

svar: Tror det var att jag läste en massa awesome bloggar och då ville jag med börja blogga, ville bli lika awesome som dom då, men nu skiter ja i hur det går för bloggen, det är bara kul att skriva lite :)
Från: Monnje
Vad heter du i mellanamn ?

Svar: Måste erkänna att jag hatar denna fråga på något sett ! Men heter i alla fall Viktoria och Annelie :$
Från: Tove
Hur länge har du bloggat ??<3

Svar: Sen i September förra året, så har inte bloggat så länge <3
Från: Sofia
Är dina känslor för Masuka äkta ??

Svar: Självklart, vad skulle dom annars vara ? Han är ju hur söt, snygg och sexig som helst ! (hon ville att jag skulle svara sådär)

Från: Mask
Är du -96a ? :))

Svar: Jao :))
Från: Hästtok
Åker du skateboard ?

Svar: Nej, men jag vill !
Från: Nickie
Fem länder du vill resa till :)

Svar: Samma som innan men även till det där landet brevid oss på höger sida, vad heter det nu igen ? Man pratar roligt och gulligt där och man fattar ingenting. D:
Även tillbaka till Gran Canaria :)
Från: Greta (Mathilda)
Säg 5 saker du är bra på
katt vs kanin
kanin vs häst
häst vs katt
katt vs häst
apa vs gorilla
Mathilda vs donken

Svar: Jag är inte bra på 5 saker men är bra på: Jadu, det finns ju inget jag är bra på D: Ne men typ kanske måla saker som jag sen inte vet vad jag har målat (a
Katt
Häst
Båda
Va inte det samma som denn över ?
apisar helt klart :):)
Donken ! Nej men Mathild såklart och sen äter vi på donken :):)
Från: Julia
Favorit plagg ?

Svar: Mina stora tröjor helt klart !
Från: Mona :)
Favvo artist ? <3 Awesome blogg btw ;)

Svar: Har rätt många med några är; Green Day, My Chemical Romance, Mitchel och Clinton Cave och Mörkvitt :)
Awwii, Tack :D
Från: Melle
Har du någon piercing ?
Om du har det, gjorde det ont när du tog den ?

Svar: Jag har bara i öronen eftersom jag verkligen inte får ta någon snnan stans för min pappa, men det gjorde inte ont i öronen ju.
Från: Angelica
Vad heter dina föräldrar i förnamn ?
Är du nöjd med ditt namn ?

Svar: Dom heter Eva och Bernie.
Mja inte så mycket, men det går väl.
Från: Tillan
Kan du länka till min blogg?
Gillar du dig själv ?

Svar: Absolut !
När, inte alls egentligen, men det får funka just nu !
Från: Amanda
Har du någon häst/ponny ?

Svar: Jo, jag har en häst som heter Vippe och en liten ponny som heter Hälge :)
Från: Andii ~ more cupcakes for the people! ~♥
Hur skulle du beskriva dig själv, med dina sämsta sidor?

Hur är din drömkille?

Vad är det ABSOLUT galnaste du har gjort?

Svar: Beskriva mig själv med mina sämsta sidor ? Att jag inte orkar vänta så långe innan jag vill ha något, ser jag en tröja jag vill ha så ska jag ha den nu, så därför är alltid mina pengar slut innan jag äns fått dom :( Sen är jag envis med, eller bara hemma (aa

Ingen anning, typ lång, mörkhårig kanske.

Jag gör inga galna saker, nej men kanske när jag och min kusin Felix red på en kamel på en cirkus för länge sen, det var lite små kul faktiskt :)

Från: Viktoria
Morgonmänniska/kvällsmänniska ?
Mat/godis ?
Chips/popcorn ?

Svar: Mitt i mellan människa, är as trött på morgonen och sen somnar jag jätte tidigt på kvällen, så någon stans emellan
GODIS helt klart !
Popcorn ♥ Åt nyss en popad påse (aa

Från: Emilina
Te/Kaffe/Varm o'Boy? Kram :)

Svar: Gillar inte att dricka varma saker, men i så fall o'Boyen. Kram :)

Från: Suuufia :D
Vad var det du sa jag skulle fråga egentligen? x)
Är du oskuld??? hahaha nämen jag tycker att du ska skriva TIO killar som du tycker är snygga! :D

Svar: Du skulle fråga det du nu frågar :)
Jao, jag är oskuld. Sa jag inte det i skolan idag ?
TIO ? Nej jag vet inte men: Harry Shum JR, Clinton Cave, Avan (ingen anning om efternamnet men det är något på J), Mark Salling, James Marslow, Han i My chemical romance kanske ?, Mitchel Cave, Billie Joe Armsrtong (Men han är gammal D:) Och sen han i The Secret life of the American Teenager (vet inte vad han heter) :D

Från: Mathiiiiilda
tycker du anton är snygg ?

Svar: Ingen aning ! D:


JAO, det var alla frågor denna gång :D

Kommentarer
Postat av: Tjäna pengar enkelt!

bästa shoppingplatsen @ stockholm?

http://mimmiiiss.blogg.se/2012/february/felicias-here.html#comment

2012-02-27 @ 23:03:24
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/
Postat av: saga

Hejhej, allt bra med dig? :D

2012-02-28 @ 11:07:03
URL: http://saganilssons.blogg.se/
Postat av: Mimmi

bästa shoppingplatsen @ stockholm?

2012-02-28 @ 11:50:13
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: jennifer

frågestund på bloggen! fråga precis vad du vill! fin blogg föresten! kram!

2012-02-28 @ 18:30:36
URL: http://jmendelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0