Svar på Frågestunden !

Johanna:
Gillar du Nagellack ? c:

Svar: Absolut, har ganska många för att vara mig :)
Bellafrancsics:
1: Vilken är din favorit film ?
2: Vilken är din favorit serie ?
3: Simpson VS Family Guy ?
4: Vad har du för mobil ?
5: Vilken mobil skulle du vilja ha ?
;)

Svar:
1: Smurfarna, På andra sidan häcken, Björn bröder, Fjorton suger och den tecknade pinocciho ♥
2: Glee (a
3: Simpson helt klart !
4: En HTC Wildfire S :)
5: Jag skulle självklart vilja ha en iPhone (a
TheOne:
Vem är snyggast, Jacob eller Edward ?
(Twilight) haha

Svar:
Ingen av dom, men om jag måste välja så blir det Jacob, hihih (a
Erika ;)
Vem är snyggast av Johnny Depp och Sylvester Stallone ? =)

Svar: Absolut inte Johnny Depp, vet dock inte vem den andra är (a
Sickan ♥
1: Har du kille ?
2: Hur många läsare har du per dag ?
3: Läser du min och min kompis blogg ofta ? ♥

Svar:
1: Nej :)
2: Inte så många men ligger ungefär vid 40 unika, men sak samma, gillar att blogg så jag bryr mig inte :)
3: Oja, läser den varje dag, glömmer dock att kommentera ibland :) ♥
Mathilda Cornelius:
Tycker du verkligen att Mitchel Cave ser ut som en fikus ? ):

Svar:
Nej, han är söt (a Det är bara Frida som tycker ):
Mathilda:
Tycker du att Mathilda Cornelius är normal ?

Svar:
Inte den normalste, men helt klar den sötaste ♥
Andrea:
Vad är det bästa med min blogg ? :)

Svar:
Att det är du som bloggar såklart :)
Sofia:
Erkänn att du är litelite tänd på kusin Felix ?

Svar:
Det kan jag verkligen inte påstå !
Elin<3:
1: Hur gammal är du ?:)
2: Är du oskuld ?;)
3: Gillar du min blogg ? <3

Svar:
1: 16 :)
2: Jao !
3: Absolut :D
Andrea:
Katt eller hund ? :)

Svar:
Katt eftersom jag är lite rädd för hundar i bland :)
Andrea:
1: Gillar du min blogg ? (A)
2: Hur länge har du bloggat ?

svar:
1: Absolut, läser den varje dag :)
2: Typ sen i September 2011 !
Sara:
1: Vad heter du i mellannamn ?
2: Har du något husdjur ?
3: Gillar du min blogg ? :P

Svar:
1: Har sagt det förrut men säger det igen Viktoria och Annelie D:
2: Jao, har 3 katter, 2 hästar och 2 kaninisar :)
3: Självklart :)
Bea:
Är du kär ? :D

Svar:
Mjao, kanske de ;)
MedKamera:

Om du var tvungen att färga håret, och inte fick välja den färg du har nu, vad skulle det då bli? :)


Svar:
Har alltid velat prova blond, så det får nog bli blont då :)
Malin:
Gillar du godis ? :3

Svar:
Absolut, älskar godis :D
Jao det var då alla frågor :) Hoppas ni fick veta det ni ville :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0