Tråkigt ? Jao !

Eftersom jag har så tråkigt och har gjort färdigt engelskan så blir det en sån här sak:
10 "är du..."
1. Är du singel? Jao !
2. Är du lycklig? Jo, det tror jag, eller jo de är ja !
3. Är du uttråkad? Absolut !
4. Är du ledsen? Ne.
5. Är du italienare? Nej.
6. Är du gravid? Nej.
7. Är du full? Nej.
8. Är du en cooling? Absolut, eller aa i min egen fantasi (a
9. Är du från Irland? Nej.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom har aldrig varit gifta och kommer aldrig gifta sig heller menmen :)

10 kärleksfrågor
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ibland kanske
2. Har du nånsin blivit sårad? Nja, tror inte de !
3. Har du tänkt på en och samma kille flera gånger innan du somnade? Jao.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Jao.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nääe.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Kan man ju inte veta om den är en hemlig beundrare ? Eller kan man de ? (a
7. Är du kär? Maj !
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ingen aning

10 frågor två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek.
2. Hår eller ögon? Båda ju !
3. Katt eller hund? Katt, hundar är läskiga !
4. Några få bästa vänner eller flertalet kompisar? Flertalet.
5. TV eller Internet? internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Monster
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Disney film kväll ! Nej men hemma med en filmis !
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? natt.
10. MSN eller mobil? mobil.

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej.
2. Brutit ett ben? Näe.
3. Gjort nåt du ångrar? Kanske de ! Ja !
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, det är läskigt !
5. Ljugit för någon du tycker om? Jao !
6. Ätit en hel tårta? Usch nej, äter inte tårta om det inte är chokladpudding i, men orkar aldrig en hel D:
7. Gjort bort dig offentligt? Skulle jag kunna tro att jag har !
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? näe
9. Gråtit när ett husdjur dog? Oja !
10. Velat försvinna? Jao.

10 "sist du..."
Vad såg du på tv sist? Något grävar i skogen program med pappa (:
Vems blogg läste du sist? www.caty.nu
Vad åt du sist? Kakor :D
Vem pratade du med sist? Mamma
Vem ringde du sist? Mamma
Vem messade du sist? DEssa
Vad läste du sist (bok)? Bok ? Öhm, ingen aning, länge sen !
Vem pussade du sist? oj, ehm..
Vem kramde du sist? Leffes unge Max :D
Vem bjöd du sist på något? Mamma bjöd mig på kakor :D
Vad köpte du sist? Ett linne från Junkyard ju :D

Tråkigt, så nu ska jag sova eller se en film kanske :D

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilken hårfärg skulle passa mig bäst tror du? :)

2012-02-29 @ 12:22:21
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0