2 Dagar Kvar.

Shosho :)
Idag blev det skola som vanligt och den va väl bra. Hade också Kemi/fysik prov som däremot inte gick så vidare bra. Men sak samma. Sen eftre skolan blev det att åka hem, och så nu sitter jag då här :)
Dagens kläder:
Tröja: Gina Tricot
Byxor: Bik bok
Och såhär såg jag ut idag (a
Men tityta vad som låg i brevlådan idag :'D
Två underbart fina ringar ifrån cocoo :'D Den dubbel ringen visste jag att jag skulle få, men den andra fick man i ngn hemlig sak :) Men sjukt fina va dom i alla fal :) Jag tycker att all ska beställa ifrån cocoo för det är en underbar sida med sjukt fina smycken :)
Men nu ska jag i alla fall ner och äta, så hejdå :D
www.cocoo.se


Kommentarer
Postat av: Celle

Har också kors-ringen, älskar den! :D

2012-01-16 @ 16:51:51
URL: http://nagelcelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0