Letar runt.

Helu igen :3
Just nu sitter jag vid datan och letar runt lite bland hemsidor som vill bloggsamarbeta och det går framåt :) Har hittat ett par som ansöker om det, så ska bara vänta på svar från dom som jag har mejlat med :)
Annars har det väl inte hänt så väldigt mycket sedan sist jag skrev, eller jo har nyss beställt 2 tröjor från Linn-Lay, jätte söta är dom och inte så farligt dyra heller :) Besällde ju kläder från H&M i måndags också, så nu kommer jag inte att ha några pengar kvar av mitt barnbidrag som kommer nästa vecka. Men det är det värt, hade ju ändå tänkt att köpa det då :) Juste ja, det är bara exakt en vecka kvar tills jag fyller år :D Yäy, och då har mamma lovat att åka och shoppa på helgen sen :'D
Ne men titta så fint det är på mitt bord som jag har på mitt rum ♥
Men nu ska jag ta mig en dusch och sen bädda ner mig i sängen och se en Wallander :)
Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

Söt blogg c:

2012-01-11 @ 19:08:59
URL: http://silverstein.blogg.se/
Postat av: Mask

Gullig blogg! :3

2012-01-11 @ 19:19:37
URL: http://imnosuperman.blogg.se/
Postat av: Natha ^^

Roolig blogg Fanny! Den är kul att följa^^ Du har verkligen lyckats med bloggens layout! (y) En kul sak är att du fyller ju år om en vecka. (gratiiis i förskott) Det gör jag "typ" också! (På måndag)fast jag fyller 15, och du 16. Thihi! :) MVH //Natha ^^

2012-01-11 @ 19:33:52
Postat av: Eme

Väldigt fin blogg du har. <:

2012-01-11 @ 21:26:22
URL: http://craxu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0