Löshår !

Shosho :)
Jag vet att bloggandet har gått lite sakta men har inte haft tid. Men nu har jag det :) Så vaknade vid typ 1-halv 2 idag av att mamma ringde igen, eller vaknade vid 11 först men somnade om (a Så jag har ju inte hunnit med så mkt idag, men nu sitter jag och tittar på löshår på Rapunzel Of Sweden har hittat massa jag vill ha men det är lite dyrt så kommer inte att ha råd D: Men funderar på att klippa hellugg idag, om vi nu ska till frisören för jag har ju funderat på att ta ett hål till i örat och då tänker jag passa på att klippa luggen med :) Men får se hur det blir med det ;) Bara för jag har tråkigt så får ni en bild från idag (a
Vill verkligen ha hellugg nu känner jag D: Så det blir det nog :)
Ne men nu komma mamma hem och jag måste fixa hos hästarna hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0