Mihih !

Hejhej :)
Har nyss kommit in från hästen och sitter just nu och äter massa godis och ska hitta en bra film att se :) Hade tänkt ladda ner Längben The Movie men den fanns inte där jag kollade, och det är ända stället som funkar på min data D: Men i alla fall idag var det ju skola igen och den va helt som vanligt. Så det finns ju inte så mkt att säga. Hann inte ta en bild på dagens outfit idag heller D: Men det kommer massa bilder i morgon iställeet för då kommer släktingarna hit och firar mig, så då blir det bilder :) Så jag har ju inte så jätte mycket mer att berätta just nu, men det kommer ett inlägg senare tror jag om jag orkar :)
Ni får en bild som jag tog för ett par dagar sen istället :)
Men nu ska jag leta film så hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Wibbies

Söt du är. c:

2012-01-22 @ 20:17:34
URL: http://denrundasaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0