Mina favorit saker i mitt rum.

Halu :3
Skulle ju som sagt lägga upp bilder på de saker som jag gillar mest i mitt rum, och här kommer några av dom i alla fall :)
Bara älskar min garderob sjukt mkt (a
Älsakr även alla mina cupcakes saker och min finfina data :) Hello kitty saken som är på fick jag av Lydia och Melinda i julklapp 2010 ♥
Detta är mitt absoluta finaste fönstre (a Eller aa mitt andra syns inte bakom mina saker (a
Och denna bild får avsluta detta inlägg, såhär såg jag ut idag då (a
Har precis kommit på att man kan mobilblogga genom att skicka ett sms eftersoom jag inte har iPhone så jag kan ladda ner appen, så sms/mms funkar bra just nu :) Så det kommer förmodligen sånna lite då och då, fixade även in ett igår kväll med ;)
Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Fin!

Jätte fin blogg kolla gärna in min :)

2012-01-11 @ 19:59:55
Postat av: Hej

Fint :)

2012-01-11 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0