Seg dag !

Shosho :)
Är det bara jag som tycker att denna dag går sjukt segt ? :) Det ända som jag har hunnit att göra är väl att vakna och äte "frukost". Så just nu sitter jag bara vid datan och lyssnar på min största första kärlek, bara för jag tycker den är lite smått sjuk bra :)
Det har varit lite dåligt med nya bilder på ett tag, men från och med i morgon kommer det komma nya varje dag :) Eftersom då är det skola och då blir det på dagens kläder och så vidare, ni fattar.
Har en del saker jag måste göra idag innan skolan. Typ måla naglarna, fixa kläde roch smycken, hitta min väska, baka muffins igen och kanske damma min tv eftersom pappa kom nyss in och sa att den såg förjävlig ut.
Men nu ska jag se om jag hittar någon bild på datan som ni inte har sett :)
Denna bilden tog jag när jag och Mathilda skulle fota min grannes häst, tycker hon har sjukt söta hästar där :)
Men jag har ju redan visat alla bilder på min data typ, men i morgon kommer som sagt flera bilder :)
Nu ska jag gå ner och se på tv så hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg!

2012-01-09 @ 16:40:16
URL: http://pews.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0