Skola Igen.

Shosho.
Har för ett litet litet tag sen kommit hem från första dagen i skolan igen och det var väl helt okje eftersom vi fick sluta 20 i 2 :) Då begav jag mig till Leffe och Dessa och var där till ungefär 4 för då kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Katte, som vi för övrigt får hemm på fredag :D Ja vi ska ta över mormors katt nu eftersom hon inte får ha katten där hon bor nu (på sjukhuset) så därför tar vi honom :D Men annars har det väl inte hänt så jätte mycket idag. Därför får ni 2 bilder nu innan jag inte orkar vara vid datan längre :)
Titta vad fnt det snöade utanför mitt fönster igår kväll :) Och det vart fortfarande snö när jag vaknade igen, vilket som gillas stark av mig :)
Och en bild på "dagens kläder"
Tröja: Junkyard
Byxor: Gran Canaria
Halsband: Julklapp från min bror
Det var väl ungefär allt jag har att säga om denna dagen :)
Har precis rknat ut att om cirka 4 veckor är det det första nationella provet i nian.
Hade även tänkt att i ett annat inlägg idag att visa mina favorit söta saker i mitt rum :) Men det kommer snart under dagen :)
Fick även en gullig kommentar förrut idag ♥
Kunde inte fixa såg man såg den här men får skriva istället ;)
Från: Billy Om: Julafton !
Trevlig jul älskar dej lillasyster.
Och då ville jag bara svara att jag älskar dig mer Billy
A, men nu ropade mamma att vi ska bort till hästen, så bäst att dra sig hur sängen och göra som hon säger :) Skriver mer när jag kommer hem :)
Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0