Städat klart !

Hejhej :)
Har just precis städat klart mitt rum eller ja i alla fall halv (a Skrivbordet räknas inte ;) Men lyckades till och med städa min garderob som såg ut som jag vet inte vad :) Har inte gjort så mycket annat idag mer än vart hos hästarna och ätit lite :) Ska se om jag hinner se en film innan jag somnar ikväll, för det är ju bara en dag kvar på jullovet D':
Men nu får ni en bild av ngt slag :)
Måste erkänna att jag saknar det hår, även om det bara var för cirka 2-3 veckor sen, men min lugg förstörde ju det hela fina i att ha "lockat" hår D: Men ska nog komma på ett sätt att ha det igen :)
Nu till en viktig fråga: Ska jag färga mitt hår i koppar färg eller i någon slags röd färg ? :) Själv vill jag ha någon slags röd färg, men vad tycker ni ? Jag tycker att alla som läser detta ska svara lite snabbt om man vill :)
Men nu ska jag nog gå och ta på mig myskläder och se en film, för jag är sjukt trött.
Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag tror att du skulle passa i rött hår. Om du vill se hur det ser ut så finns det någon app man kan hämta. Kommer inte i håg vad den heter.

2012-01-09 @ 16:58:23
URL: http://missmell.devote.se
Postat av: Andrea

fint hår :)

2012-01-11 @ 21:31:37
URL: http://andreaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0