Tandläkaren !

Hejhej :)
Är precis hemmkommen från ett besök hos tandläkaren, gick väl bra. Fick ju sluta vid kvart över 1 från skolan :) Och skolan annars var väl som vanligt. Fick reda på kemi/fysiken idag med :) Trodde jag knappt skulle få godkännt men fick VG :)
Men ni får en bild på dagens outfit nu bara för de :)
Tröja: H&M
Jeans: H&M
Halsband: Guldfynd
Hade typ världens värsta hår dag idag (a Men sak samma :)
Så just nu sitter jag och myser i mina fula men söta nya byxor :)
Mihih (a
Ne men nu ska jag sova eller ja kankse se en fil eller lysnna på musik :) Her inte riktigt bestämt mig :)
Men hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar byxorna c:

2012-01-23 @ 19:09:08
Postat av: chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

jättefin blogg! gillar tightsen på bilden, skitfina ^^

2012-01-23 @ 21:13:53
URL: http://chongs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0