Dag 11

Dag 11-Mitt först julminne

Det enda jag kommer ihåg från mitt första julminne var att tomten luktade massa sprit. Jag var himla rädd för honom och sprang till min bror och gömde mig. Men sen efter ett tag visste jag vem han va, det var nänmligen min granne/fasters man som var tomte då, och jag vågade ge honom en kram och puss på kinden. Jag trodde seriöst attd et var han som gav mig mitt stora pippihus, men det var ju mamma, det var sött (:
Inte för att denna bild var från min första jul, men den är ifrån förra julen (:

Kommentarer
Postat av: Elvira | SSLEVIS.BLOGG.SE |

sv; nej det är jag inte, var där 16-23 juni.

Svar: Aha, vad mysigt!
Fanny

2012-07-11 @ 19:41:16
URL: http://sslevis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0