Dagen.

Hey.
Nu är jag på hotellet igen efter en dag med shopping i Allmun shoppingcenter. Det var awesome, hitrta massor av saker som kommer upp på bloggen lite då och då. Men nu får ni lite bilder från idag :')
Vi har en himla fin pool på hotellet.
Denna fågel ville äta upp mitt godis ):
Såg ett "slott" grejs när vi väntade på taxi!
Det var typ himla kallt ute så fick ha massor av kläder på mig. Helt ofixat hår med eftersom man inte kan ha plattången/locktången i badrummet, finns inget sånt uttag där :'o
Köpte 5 awesome fina/söta munkar och dom var grymt goda :'D
 
Nu ska jag faktiskt platta mitt hår utan spegel, sen fixa mig lite och sen spela yatzy med mammi! :')

Kommentarer
Postat av: erika

villl meee :( <3

Svar: Det är awesome :) <3
Fanny

2012-07-22 @ 16:04:57
URL: http://eerikasplacee.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0