Dagens jagbryrmiginteomhurjagserutförjagskabaravaramedmelinda outfit

 
Tjockiströja: Cubus  Linne: New Yoker  Jeans: H&M  Skor: Skopunkten  Katt: Maxi
Jag tycker om min kisse katt.
 
Ja, som ni ser så orkade jag inte bry mig om mitt hår eftersom jag bara ska va med Melinda och hoin bryr sog inte om hur jag ser ut. Bra det. För snart kommer hon tror jag. Fick gå upp sådär runt kvart i 10 för att hinna klä på mig och så. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på eftersom det är sämst väder ut. Kallt och typ regnit.
Sen är det en freakin fågel som kvittrar men som låter som en apa som gör att jag inte kan sova D: Dumm fågel där. 
Men nu ska jag äka macka så jag bloggar typ när Melinda har åkt hem igen :')
Bye!

Kommentarer
Postat av: Julia

Söt katt!<3

Svar: Eller hur <3
Fanny

2012-07-06 @ 10:43:57
URL: http://byjuliat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0