Denna dagen!

Hey!
Ni får ingen bild på mina kläder idag för det är bara knas kläder. Men idag ska i alla fall pappa och jag börja tapetsera mitt rum och då får man se ut såhär med fult uppsatt hår och så vidare. För jag passar verkligen inte i det :'o Men hoppas att vi kommer en bit på tapetserandet idag i alla fall, är taggad på att ha ett ljus lila rum nu istället för gul :'D 
Sen hoppas jag också på att mitt halsband kommer idag som hag beställde förra veckan :'D Awesome ju! Jag vet inte så mycket mer vad jag ska skriva nu, finns inte så mycket. Kan ju inte skriva om dagen för jag har bara vaknat och klätt på mig D: Men ni får random bild från en gammal istället...
 
Men pusshej :')

Kommentarer
Postat av: :.:sofia:.:

Snygg blogg!

2012-07-30 @ 11:33:32
URL: http://SofiasFotoFlogg.blogg.se
Postat av: Sswag

S snyggt år!!

Svar: Tack!
Fanny

2012-07-30 @ 23:09:28
URL: http://sswag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0