Min shopping i Ullared!

Här kommer lite bilder på vad jag köpte i Ullared idag!
Filmer, tavla, hårsprey, halsduk, munktröja, almanacka, mascara, ögonskugga, ögonbrynsfärg, t-shirt, deo, hörlurar, trosor, ko tvål, hår sak, nöt cream, nagellacksbortagningsmedel.
Massa tavlor med cupcakes, linne, måla tavlor. Som ni vet är jag mer eller mindre beroende av cupcakes, och så kostade en tavla runt 20 kronor, då det var awesome!
Block, pennor, skissblocka, trosor, tvål, akrylfärg, tandkräm, plåster, "kram" bokstäver.
 
Eftersom allt jag köpte var galet billigt så kostade allt mitt inte alls mycket, det är awesome. Inget kostade mer än 100 kronor, det dyraste kostade 99 krnonr, AWESOME :''D Så jag har till och med pengar kvar då vi kanske ska till Göteborg. För jag pratade med Eva-Lisa igår och hon ville at jag skulle komma och hälsa på dom, så jag måste verkligen göra det nu i sommar, för er som inte vet vem det är så är det min pappas systers bros fru och jag verkligen älskar henne :'D
 
Men nu ska jag in i duschen och fixa liten sen färga ögonbryn och sen sova. Hejdå, tror jag bloggar ett snabbt inlägg sen :'D

Kommentarer
Postat av: Felicia

OMG. CUPCAKESGREJER!!! D:
Fy vad jag är avis. ;_;

Svar: Hihihi, dom är ju awesome! :D
Fanny

2012-07-12 @ 20:48:54
URL: http://chicheels.blogg.se
Postat av: SaraH

Avis jag blir!Jag vill också shoppa!! ;P

Svar: Hihih, shoppa då :p
Fanny

2012-07-12 @ 21:18:48
URL: http://mysaca.devote.se
Postat av: Andii ~ more cupcakes for the people! ~♥

Sjukt mycket grejer och sjukt fina grejer! Hellooooo Kittyyyy! :D

Svar: Hello Kitty är awesome :D
Fanny

2012-07-13 @ 11:57:57
URL: http://www.rainbowcupcakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0