Mina favorit parfymer ♥

Yo.
Nu ska ni få se mina absoluta favoritparfymer!
Jag har 4 favoriter! 
Nummer 1: Madonna! Den luktar himla gott och jag älskar den! Fick den av mamma och pappa i födelsedagspresent så vet inte vart dom köpt den :c ♥ Men den finns HÄÄÄR och kostar bara 49 kronor. Den må vara billig, men jag ahr aldrig haft en parfym som luktar så gott innan ♥
Nummer 2: Christina Aguilera, den luktar gott! Fick den av mamma och pappa i julklapp för något år sen och finns och köpa på Lindex. Den finns även HÄÄÄÄR och kostar 169 kronor. Älskar denna parfym med! ♥
Nummer 3: Christina Aguilera-By night. Köpte den på Lindex för ett år sedan och den luktar också gott! Finns också och köpa HÄÄÄR och kostar 165 kronor. As nice parfym! ♥
Nummer 4: La Rive-Funky. Köpte den på H&M till mamma, men det har blivit så att jag användit den istället. Kostar väl runt 50 kronor. Den luktar lite smått gott, använder dock den bara om dom andra är borta. Men ja, helt okej. c:

Kommentarer
Postat av: Michaela - Mitt liv i film.

Söt blogg :)

Svar: Åw, tack! :)
Fanny

2012-07-28 @ 17:54:23
URL: http://MichaelaFilm.blogg.se
Postat av: matilda

har också nummer 2 / Christina Aguilera , men den är för tillfället slut. :c

Svar: Åh, de luktar gott, min är också slut :c
Fanny

2012-07-28 @ 18:44:14
URL: http://matillda.blogg.se
Postat av: Victoria

Jag gillar den till höger

Svar: Jag med!
Fanny

2012-07-29 @ 11:24:55
URL: http://Viccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0