R.I.P! ♥

Detta inlägg skriver jag till/om min kusin Tommy! Eller jag har inte så mycket att skriva. 
 
Idag den 28 juli 2012 dog min kusin Tommy. Han blev ungefär bara 46 år. Jag vet inte riktigt vad han dog av. Jag var inne i Kalmar och pappa ringde och sa att du dött. Det kom som en chock för både mamma och mig. Jag skrek rakt ut så jag tror att alla i hela Kalmar hörde det. Du hade för någon vecka sedan fått ett par hjärnskador eller hjärnblödningar, kan ha varit det som orskade din död sen. Även om vi inte stog varandra så nära så är det ändå så att jag satt och grät hela vägen hem från Kalmar. Om jag grät så mycket så vet jag inte hur dina bran kände då. Du var ändå min kusin och vi har ett par roliga minnen tillsammans. Jag minns när Pygge och jag var ute och red och du cyklade efter. vi skulle galoppera på en stig och Vippe springer redan så fort att jag knappt kan sitta kvar, men du skriker till honom att han ska springa fortare och det är precis det han gör, jag var livrädd för att trilla av men jag satt och skrattade hela tiden. Sen kom vi fram till en åker, där vi skulle galoppera ännu mer. Du filmade oss hela tiden och du stog och skrattade åt allt som Vippe gjorde, när han bockade, sparkade och höll på, jag skrattade lika mycket som du. Sen efter det har vi inte träffats så mycket på grund av olika saker, men jag träffade dig för kanske två veckor sen, det var en fin stund. Jag kommer alltid ha ett bra minne av dig, för det sista jag kommer ihåg av dig var bara bra saker. Jag minns allt du sa "Du är så lik Amanda nu", "Vad stor och fin du blivit". Alla dom orden kommer jag alltid att minnas. Vi har även bott grannar med varandra i ett par år. Det var kul. Vi hade hästarna i samma hage, vi tillbringade dagar med att sätta upp den där stora hagen och vi åt mat och hade det massa trevligt tillsamans. Det är såna bra minnnen som kommer följa med än resten av livet. Så jag har inte så mycket mer att skriva, kan säga att jag sitter och gråter nu när jag skriver detta. Det är alltid svårt att förlora en släkting tycker jag och du är inget undantag. 
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och mina tankar. Och du ska veta att även om vi inte stog varandra så närar varandra så saknar jag dig redan, massor ♥
 
Rest In Peace Tommy ♥

Kommentarer
Postat av: Niaz

R.I.P :(

Svar: Ja :(
Fanny

2012-07-28 @ 21:55:14
URL: http://www.ninnii.blogg.se
Postat av: Emme

Ush, jag beklagar verkligen! Hoppas han får vila i frid.

Svar: Ja, det hoppas jag med!
Fanny

2012-07-28 @ 23:26:18
URL: http://olofe.blogg.se
Postat av: Andrea

Nej fanny :( gud vad hemskt ! Du vet att jag alltid finns vid din sida om det är något ! Även fast vi inte känner varann så bra eller träffats någon gång så finns jag alltid ! Kram på dig vännen, hoppas det blir bättre <3 R.I.P

Svar: Åh tack Andrea! Finns för dig med även om vi inte känner varandra så bra eller träffats och så! Kram <3
Fanny

2012-07-29 @ 00:18:41
URL: http://motorhead.blogg.se/
Postat av: Onedirection!! Omm du kommer ihåg mig:)

R.I.P:(


Svar: Ja :(
Fanny

2012-07-29 @ 02:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0