- Jag vet vilken dy hon varit i - HÅKAN BÄSTA HELLSTRÖM

Eftersom jag fick förfrågningar om att gästblogga igen så är jag världens bästa och gör det! Awesome :)
Helgen med Fanny var massa galen! :) Vi var massa busiga (a  Vi snackade även med S & D till fyra på morgonen (Y)
Just nu sitter vi på svenskan och gör ingenting.. Eller jo. Vi smsar och jag gästbloggar :)
Senare har vi Polenredovisning och ska fika :))) Tur att jag har Fanny som sällskap ;)

Ikväll när jag kommer hem så ska jag snacka med S och sen blir det sovaaa :)
Försov mig som satan idag på morgonen.. Vaknade två timmar senare än vad jag ska. Awesome! Eller?

näe. Nu ska jag leta efter en bild att lägga upp här.
Heeej Dååå :)

( Melinda, detta var till dig för jag vet att du gillade mitt förra inlägg ;) )

* Jag ska sno Fannys mobil sen och skicka en bild på oss ;) (Y) Men lova att inte säga något! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0