AWESOME DAG!

Yäy, denna dag har varit massa awesome! Och jag som trodde att jag hade bloggat idag, men mina sms och mms kom aldrig till bloggen eftersom det är nytt nu. 
Men jag mötte i alla fall Sofia i Ålem vid 8 tiden och då cyklade vi mot Mathilda, där efter så cyklade vi till Nabben eller aa till Danska Varvet. Vi var ganska tidiga för ingen avr där och vi stog och intye visste om vi skulle vara där eller inte. Men sen kom alla andra och vi började spela vollyboll och kubb. Sen gick vi tips promenad och gjorde lekar med hela klassen, dock förlorade mitt lag, men det var massa kul. Sen grillade vi hamburgare. Sen när alla var klara så cyklade vi till Erik för att skriva på lakanen som ska vara på vagnen på fredag när vi sluta. Jag tyckte att dom blev massa bra. Så vi satte upp dom och en cyklade jag och Mathilda hem till mig och åt glass, såg film och drack varm choklad när det regnade. Sen fick jag typ världens sötaste saker av henne :'D Även om det är hon som fyller år idag. GRATTIS MIN LILLA AWESOME VÄN :'D ♥ 

Fick den underbart söta muggen och dom super fina örhängena av henne, massa awesome!
Ni får också erkänna att glassarna jag gjorde ser galet goda ut? (a
Sen är det massa gott att ha strösel i sin varma choklad, det blir hur god smak som helst då :'D Har ni haft det?
Jag har alltid velat ha strösel på mina läppar så jag provade det idag, inte fin men gott :'D

Vill bara säga att mitt hår var plattare idag på morgonen. Detta är efter massa cyklande och blåst, men vi hade i alla fall tur med vädret när vi va i Nabben :'D
Tack alla för en awesome dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Emme

Riktigt fina bilder du knäpper, har du någon speciell kamera?

2012-06-13 @ 17:34:25
URL: http://olofe.blogg.se
Postat av: Klara

Men, jag vill också ha glass ju :(

2012-06-13 @ 21:32:54
URL: http://www.coltsfoot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0