Bilder från skolavslutning för Alex och Jocke


Här är massa fina bilder från Alexanders och Joakims skolavslutning, dock var jag ju inte med, men det var mamma och pappa. 
På dom 3 första bilderna är det Alex, sen pappa, mamma, Kjell,mamma och Max, Alex, farmor, Alex, kalss typ 6 Iréne, jag, jag och mamma, Leffe och sen Max.
Det var väl typ alla som var med just då.

Men våran middag idag var AWESOME. Vi åt planka med massa mat på, se jordgubbe paj till eferrätt, och alla som sjöng och sa saker där var massa duktiga och den tiden vi träfafdes var mer än awesome! Kommer faktikt sakna min klass galet mycket. Men i morgon är det min tur att sluta sklolan och åka vagn och rutschikana ut genom fönstret. Sen på kvällen blir det fest sak i Gäddenäs, taggar massa tills i morgon, sen är det ett kångt, härligt och underbart somamrlov med massa awesome! ♥

Men jag skriver mer i morgon, eller kanske ikväll, fast när, jag somnar snart! 
Hejdå! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0