Chill outfit, festis och väder.

Dagens chill outfit består av mjukisbyxor från Team Sportia och linne från H&M och sak runt huvudet.
Sen städade jag mitt rum nu på morgonen och hittade 12 tomma festisar som jag druckit sen i lördags, sen även 1 cola, 1 monster, 1 flaska mer och 1 annan energidryck. Jag kan leva på festis känner jag :')
Jag tycker att vädret idag är knasigt, det är svarta moln, och lite blå himmel och jag vill inte att det ska regna nu D: Vill ha sommar och sol ju, nu när jag är så taggad på sommare :'D
Men nu ska jag ringa mamma och säga att jag ska få beställa den där awesome tröjan som jag har hittat och vill köpa till 10000000% den var billig och jätte fin, älskar den redan så jag bara måste få köpa den. Sen har jag kommit fram till att jag ska strunta i och färga håret eftersom farmor blev så glad när jag hade denna färgen, så jag ska bara låta det växa nu under sommare utan att göra någonting, eller i alla fall under ett tag. Får se sen i sommar om jag ändrar mig :')
Känner mig massa awesome som blev klar med so brevet vid 20 över 12 inatt så jag slapp sitta ännu längre med det, så nu har jag gjort allt som ska göras  i 9:an :'D
Känner mig duktig som gjorde både den uppgiften som man bara kan få G på och den som man även akn få VG på i so, även om man bara behövde göra en, tack Amanda, det känns faktiskt bra det där. Men dock kommer jag ändå bara få G i religion för jag harvarit så dålig på alla andra prov O.o Känns då inte alls lika bra. Eller jag ju har ju faktiskt en sak kvar att göra och det är att skriva en utvärdering av mitt syslöjds arbete som jag gjorde nu, hatar att skriva det. Hatar mig själv för jag bara kommer få G i syslöjd också, bara för jag börjar med arbeten och sen inte gör färdigt dom. Åh, sånt ska man tänka på lite tidigare innan läraren hittar alla ofärdiga arbeten (a Hahha, nej men detta var typ massa ointressant för er att läsa, men egentligen är det så att jag inte bryr mig om mina betyg, utan jag vill bara ha så bra betyg att jag kommer in på gymnasie linjen jag valt, vilket jag hoppas på och jag bara måste komma in där.
Hejdå, :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0