Dåligt väder

Hey.
Jag har undrat en sak i flera dagar nu. Ska det inte liksom vara sommar väder nu på sommaren? Det har ju regnat och åskat i flera dagar nu. Massa tråkigt för man kan inte vara ute och sola eller göra någonting roligt ute ju. Just nu regnar det lite grann och åskar lite också. Jag gillar ju inte åska så ja. Pappa sa att jag skulle stänga av datorn, men måste bara skriva detta jätte intressanta inlägg först. Så sen får väl jag ta en bok och läsa, eller städa, riva tapeter, osv. Nej men nu åskar det en himla massa så får blogga mer sen. 
Dock så gillar jag denna kossan som kommer upp vid statistiken ibland, jag älskar ju som sagt kossor och denna var hur söt som helst :'D

Kommentarer
Postat av: hobbyfotograf

fin blogg! :)

Svar: Aw tack :)
Fanny

2012-06-27 @ 17:10:14
URL: http://bysaandra.webblogg.se
Postat av: erika

love that cow ... <3

Svar: Jag med, så söt är den <3
Fanny

2012-06-27 @ 21:10:38
URL: http://eerikasplacee.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0